A Senki Földje - Az Én hazám
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Az alap Menü
 
Chronoton meter
 
Counter
Indulás: 2005-02-16
 
Képek
 
Ragnarok
 
Babylon 5
 
Irományaim
 
2 Nd Job - Hunter
2 Nd Job - Hunter : A Hunter Kazst leírása

A Hunter Kazst leírása

Kraivan  2005.11.16. 13:27

Mindent a Vadászokról...

Hunter
írta: Kraivan-2005 January 19 Wednesday



Hunter - Vadász
===============

Az íjász az a kaszt, amely talán a legközelebbi kapcsolatban áll a természettel. Harci
modora különbözik az egyszerű íjászokétól, mert már nem csak az íjat használja, hanem hű
sólymát is képes támadásra uszítani. emellett ha a helyzet úgy tartja, akkor az ellenfeleit
veszélyes csapdákkal is harcképtelenné teheti.

I -Kaszt felvétele
==================

Vadászok csakis azok lehetnek, akik megfelelő tapasztalattal rendelkeznek, ezért szükséges
hogy legalább 40. szintű Íjász légy (Archer; Job level 40 - a karakter, azaz a base szint
nem számít). Ha elérted a megfelelő szintet, akkor Payon városától dél-keletre kellesz
haladnod (1 dél, 2 kelet), ahol a dombtetőn a bambuszok között úgy közétájt egy Vadászt fogsz
látni. Mihamarabb beszélj vele, mert a veszélyes élőlények nem hagynak kibontakozni (még).
Így lejutottél a vadászok rejtekére, ahol kezdetét veheti a teszted.
A pult mögötti hölggyel kellesz beszélned először (Hunter Giuldsman), aki egy személyi-
ségtesztet ad fel. Elvileg nem számít hogy mit válaszolsz, de a gond ott van, hogy nagyon is
számít. Ezért ha olyan a természeted, akkor jobban jársz, ha azt válaszolod amit hallani akarnak.
Ha a személyiséged megfelel, akkor indulhatsz a nyugati folyosón álldogáló emberhez (De-
mon hunter), aki arra kér, hogy hozz neki tárgykat, amiből nyilakat tud készíteni. A tárgyak a
következők lehetnek:

1. variáció: 5 Trunk
3 White Herb
5 Claw of Desert Wolf

2. variáció: 3 Bill of Bird
5 Skel Bone
3 Green Herb

3. variáció: 1 Acorn
1 Yoyo Tail
2 Porcupine Quill

4. variáció: 3 Dokkaebi Horn
10 Fluff
3 Piece of Egg Shell

5. variáció: 3 Red Herb
10 Tentacle
5 Trunk

Ezek után a pulthoz kellesz menned, ahol azt a feladatot adják, hogy találd meg a
Mestervadászt (Master Hunter), aki Archer Village-ben tartózkodik, az "Archers guild"-ban. Ő
adja ki neked a következő tesztet. A teszt elején kapsz 200 ezüst nyilat (Silver arrow), és
egy olyan terembe jutsz, ami tele van élőholtakkal meg csapdákkal. Ha a csapdákba lépsz,
akkor kezdheted elölről a tesztet. A teremben annyi lesz a feladatod, hogy öld meg azt a 4
szörnyet, aminek "Job change monster" a neve. Ha bármi mást levadászol rajtuk kívül, akkor
elbuktál.
Ha átmentél a harci teszten akkor kapsz egy nyakláncot (Necklace of Wizdom), amit el kell vinned
a Vadászok rejtekére a pult mögötti hölgynek. Amint ez megvan vadász leszel te is.

II - Kaszt bónuszok
===================

Amint felveszel egy kasztot és fejlődsz, a Stat értékeidhez hozzáadódnak a feltüntetet értékek
a megfelelő szinten (job level). Ezek a Stat táblázatban +-szal lesznek jelölve, és úgy kapod
meg a tényleges értékedet, melyek után járnak a bónuszok. (a kezdetek fileban leírtak)
Egyúttal ezen nézheted meg hogy mit éri meg iagzán fejleszteni.

Job level STR AGI VIT INT DEX LUK
1 +0 +0 +0 +0 +1 +0
2 +0 +0 +0 +0 +1 +0
3 +0 +0 +0 +1 +1 +0
4 +0 +0 +0 +1 +2 +0
5 +0 +0 +0 +1 +2 +1
6 +1 +0 +0 +1 +2 +1
7 +1 +0 +0 +1 +2 +1
8 +1 +0 +0 +1 +3 +1
9 +1 +0 +0 +1 +3 +1
10 +2 +0 +0 +1 +3 +1
11 +2 +0 +0 +1 +3 +1
12 +3 +0 +0 +1 +3 +1
13 +3 +1 +0 +1 +3 +1
14 +3 +1 +0 +1 +4 +1
15 +3 +1 +0 +1 +4 +2
16 +3 +1 +0 +1 +4 +2
17 +3 +1 +1 +1 +4 +2
18 +3 +1 +1 +1 +4 +2
19 +3 +2 +1 +1 +4 +2
20 +3 +3 +1 +1 +4 +2
21 +3 +3 +1 +1 +5 +2
22 +3 +3 +1 +1 +5 +2
23 +3 +3 +2 +1 +5 +2
24 +3 +3 +2 +1 +5 +2
25 +3 +3 +2 +1 +5 +2
26 +3 +3 +2 +1 +5 +2
27 +3 +3 +2 +1 +6 +2
28 +3 +3 +2 +1 +6 +2
29 +3 +3 +2 +1 +6 +3
30 +3 +3 +2 +1 +6 +3
31 +3 +4 +2 +1 +6 +3
32 +3 +4 +2 +1 +6 +3
33 +3 +4 +2 +1 +7 +3
34 +3 +4 +2 +2 +7 +3
35 +3 +4 +2 +2 +7 +3
36 +3 +4 +2 +2 +7 +3
37 +3 +4 +2 +2 +7 +3
38 +3 +4 +2 +2 +8 +3
39 +3 +5 +2 +2 +8 +3
40 +3 +5 +2 +2 +8 +3
41 +3 +5 +2 +3 +8 +3
42 +3 +5 +2 +3 +8 +4
43 +3 +5 +2 +3 +9 +4
44 +4 +5 +2 +3 +9 +4
45 +4 +5 +2 +3 +9 +4
46 +4 +5 +2 +4 +9 +4
47 +4 +6 +2 +4 +9 +4
48 +4 +6 +2 +4 +9 +4
49 +4 +6 +2 +4 +10 +4
50 +4 +6 +2 +4 +10 +4
Job level STR AGI VIT INT DEX LUK

III - Kaszt képzettségek:
=========================

Összesen elosztható skill pontok: 87

A második kaszt (2nd job) felvételekor új képzettségeket kapsz, de ugyanúgy használhatod,
tanulhatod, illetve fejleszheted az Íjász képzettségeket is (Archer skills).

1: Skid trap (csúszós csapda)_______________________________________________________________

Szükséges: --

SP felhasználás: 10
1 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, melyre ha valaki rálép, akkor a képzettség
szintjétől függően "elcsúszik" egy adott irányba.

Képzettség szintje Csúszás (egységben)

1 6
2 7
3 8
4 9
5 10

2: Flasher (villanó)_______________________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Skid trap

SP felhasználás: 12
2 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, amibe ha belelépnek, akkor megvakul (Blind) az
áldozat.

3: Sandman (álommanó)______________________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű flasher

SP felhasználás: 12
2 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, amibe ha valaki belelép, akkor a közelben (3*3-as
zóna) elaludhatnak (Sleep) az áldozatok. Az elaludt célpont csak hosszú idő
után kelnek fel, vagy akkor, ha sebzést kapnak. Nagy erejű szörnyekre (Boss,
MVP) nem hat.

4: Freezing trap (fagyasztó csapda)_______________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Flasher

SP felhasználás: 10
2 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, ami vízsebzést okoz az áldozatnak (water), és
akár meg is fagyaszthatja őt. A befagyasztott ellenfél víz tipusúnak számít
(water). Nagy erejű szörnyeket nem lehet megfagyasztani (Boss, MVP).

5: Land mine (taposóakna)_______________________________________________________________________

Szükséges: --

SP felhasználás: 20
1 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy robbanó csapdát állítasz fel, amibe ha belelépnek akkor földsebzést okoz
(Earth), és elkábíthatja az áldozatot (Stun).

Sebzés = (DEX + 75) * (1 + INT/100) * Képzettség szintje

6: Blast mine (robbanó akna)________________________________________________________________


Szükséges: 1-es szintű Land mine
1-es szinrű Freezing trap
1-es szintű Sandmen

SP felhasználás: 10
1 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan szerkezetet hozol létre, ami telepítés után robbanni fog,
tűzsebzést okozva a közelben tartózkodóknak (3*3-as zóna).

Sebzés = (DEX/2 + 50) * (1 + INT/100) * Képzettség szintje

Képzettség szintje Robbanás a telepítés után

1 10 másodperccel
2 8 másodperccel
3 6 másodperccel
4 4 másodperccel
5 2 másodperccel

7: Ankle snare (rablánc)___________________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Skid trap

SP felhasználás: 12
1 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, melybe ha belelépnek, akkor mozgásképtelenné
válik az áldozat, így az nem tud mást tenni csak támadni. Az áldozat
kiszabadulhat, ha teleportál (teleport, fly wing, stb). A csapda hatásának
idejét csökkenti az áldozat gyorsasága (AGI).

Képzettség szintje Időtartam

1 4 mp
2 8 mp
3 12 mp
4 16 mp
5 20 mp

8: Shockwave trap (sokkhullám)_____________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Ankle snare

SP felhasználás: 45
2 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, amibe ha belelépnek, akkor az áldozat SP-jét
elnyeli.

Képzettség szintje SP elnyelés

1 20%
2 35%
3 50%
4 65%
5 80%

9: Claymore trap___________________________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Blast mine
1-es szintű Shockwave

SP felhasználás: 15
2 Trap

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan szerkezetet állítasz, ami a közelben mindenkit sebez (5*5-ös zóna).
Minél többen vannak a robbanás területén, annál nagyobb a sebzés.

Sebzés = (DEX/2 * 75) * (1 + INT/100) * Képzettség szintje

Képzettség szintje Robbanás a telepítés után

1 20 másodperccel
2 40 másodperccel
3 60 másodperccel
4 80 másodperccel
5 100 másodperccel

10: Remove trap (csapda semlegesítése)_____________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Land mine

SP felhasználás: 5

Maximális szint: 1

Típus: aktív

Leírás: Semlegesítesz egy csapdát, így visszaszerezheted a "Trap"-et is ami kellett
a felállításhoz.

11: Talkie box (üzenőláda)__________________________________________________________________


Szükséges: 1-es szintű Shockwave
1-es szintű Remove trap

SP felhasználás: 1
1 Trap


Maximális szint: 1

Típus: aktív

Leírás: Egy olyan szerkezetet hozol létre, amire ha rálépnek akkor egy üzenet
jelenik meg.

12: Beast bane______________________________________________________________________________


Szükséges: --

SP felhasználás: --

Maximális szint: 10

Típus: passzív

Leírás: Megnő a sebzésed (ATK) állat (Animal) és rovar (Insect) tipusú szörnyek
ellen.

Képzettség szintje Sebzésnövelés (ATK)

1 +4
2 +8
3 +12
4 +16
5 +20
6 +24
7 +28
8 +32
9 +36
10 +40

13: Falcon mastery (sólymászat)____________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Beast bane

SP felhasználás: --

Maximális szint: 1

Típus: passzív

Leírás: Ezzel a képzettséggel szerezhetsz magadnak egy sólymot, amit a vadászok
rejtekén (Hunter's guild) tudsz beszerezni. Hasznos jószág.

14: Spring trap____________________________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű falcon Mastery
1-es szintű remove trap
Falcon

SP felhasználás: 8

Maximális szint: 5

Típus: aktív

Leírás: A sólymodat arra használod hogy elpusztítson egy felállított csapdát. A
képzettség szintje azt befolyásolja hogy milyen távolságból adhatod ki
a parancsot.

Képzettség szintje Távolság (egység)

1 4
2 5
3 6
4 7
5 8

15: Detect (észlelés)______________________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Falcon mastery
1-es szintű Improve concentration (Archer skill)
Falcon

SP felhasználás: 8

Maximális szint: 4

Típus: aktív

Leírás: A sólymodat arra használod hogy felfedezze a láthatatlan dolgokat (ellenfelek
csapdák)

16: Blitz beat______________________________________________________________________________

Szükséges: 1-es szintű Falcon mastery
Falcon

SP felhasználás:

Maximális szint: 10

Típus: aktív

Leírás: A sólymod támadásra utasítod.

Képzettség szintje Sebzések száma SP felhasználás

1 1 10
2 2 13
3 3 16
4 4 19
5 5 22

17: Steel crow (vasvarjú)___________________________________________________________________

Szükséges: 5-ös szintű Blitz beat

SP felhasználás:

Maximális szint: 10

Típus: passzív

Leírás: A sólyom sebzését növeli.

Képzettség szintje Sólyom sebzése (ATK)

1 +3
2 +6
3 +9
4 +12
5 +15
6 +18
7 +21
8 +24
9 +27
10 +30

IV - Képzettségfa
=================


|--------- lvl1 ---> Freezing trap (5)------- lvl1 --|
| |
| v

Skid trap (5) --- lvl1 --> Flasher (5) --- lvl1 --> Sandman (5) -- lvl1 --> Blast mine (5)

| | ^
lvl1 | |
| lvl1 |
v | |
| |
Ankle snare (5) -- lvl1 --> Shockwave trap (5) -- lvl1 --> Claymore trap (5) <-| |
|
| |
lvl1 lvl1
| |
v |

Talkie box (1) <- lvl1 -- Remove trap (1) <- lvl1 - Landmine (5)

|
lvl1
|
v

Beast bane (10) -- lvl1 -> Falcon mastery (1) -- lvl1 -> Spring trap (5)

| |
lvl1 |
| |---- lvl1 ---> Blitz beat (5)
v
|
Imrove concentration - lvl1 -> Detect (4) lvl5
(Archer skill) |
v

Steel crow (10)


Amit a sólyomról tudni kell
===========================

A vadászok legjobb barátja. A legtöbb vadász számára a sólyma értékesebb bárminél, és nem
ritka az sem, hogy jobb kapcsolatban van ezzel az állattal, mint bármyel emberrel.
Amint szereztél egy sólymot, az segíteni fog utad során. Az már csak tőled függ, hogy hogyan,
mert a következő Stat-ok befolyásolják a sólymodat:

LUK: A sólyom automatikus támadását befolyásolja. Nem szükséges a "Blitz beat" képzettséget
használni ahhoz, hogy a sólyom támadjon.

A sólyom támadási esélye = (3*LUK / 10) +1

Így minden egyes LUK pont 0.3% eséllyel növeli az atotámadást.

INT: A sólymod sebzését befolyásolja. Minden 2. INT pont 10-zel növeli a sólyom sebzését.

DEX: A sólyom sebzését befolyásolod ezzel is. Minden 5. DEX pont 10-zel növeli a sebését.

Job level: Az automatatámadásnál a sebzések számát határozza meg:

1 - 10: 1 sebzés
11 - 20: 2 sebzés
21 - 30: 3 sebzés
31 - 40: 4 sebzés
41 - 50: 5 sebzés

 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Chat
Nah jó, közös Chat... Írjatok csak... :))
 
Elég Fontos Oldalak
 
Afghan Fórum Romanum-ja
 
Minden ami Warcraft
 
Fallout
 
Startrek & Letöltésel
 
Ragnarok
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?