A Hunter Kazst leírása
Kraivan 2005.11.16. 13:27
Hunter írta: Kraivan-2005 January 19 Wednesday
Hunter - Vadász ===============
Az íjász az a kaszt, amely talán a legközelebbi kapcsolatban áll a természettel. Harci modora különbözik az egyszerű íjászokétól, mert már nem csak az íjat használja, hanem hű sólymát is képes támadásra uszítani. emellett ha a helyzet úgy tartja, akkor az ellenfeleit veszélyes csapdákkal is harcképtelenné teheti.
I -Kaszt felvétele ==================
Vadászok csakis azok lehetnek, akik megfelelő tapasztalattal rendelkeznek, ezért szükséges hogy legalább 40. szintű Íjász légy (Archer; Job level 40 - a karakter, azaz a base szint nem számít). Ha elérted a megfelelő szintet, akkor Payon városától dél-keletre kellesz haladnod (1 dél, 2 kelet), ahol a dombtetőn a bambuszok között úgy közétájt egy Vadászt fogsz látni. Mihamarabb beszélj vele, mert a veszélyes élőlények nem hagynak kibontakozni (még). Így lejutottél a vadászok rejtekére, ahol kezdetét veheti a teszted. A pult mögötti hölggyel kellesz beszélned először (Hunter Giuldsman), aki egy személyi- ségtesztet ad fel. Elvileg nem számít hogy mit válaszolsz, de a gond ott van, hogy nagyon is számít. Ezért ha olyan a természeted, akkor jobban jársz, ha azt válaszolod amit hallani akarnak. Ha a személyiséged megfelel, akkor indulhatsz a nyugati folyosón álldogáló emberhez (De- mon hunter), aki arra kér, hogy hozz neki tárgykat, amiből nyilakat tud készíteni. A tárgyak a következők lehetnek:
1. variáció: 5 Trunk 3 White Herb 5 Claw of Desert Wolf
2. variáció: 3 Bill of Bird 5 Skel Bone 3 Green Herb
3. variáció: 1 Acorn 1 Yoyo Tail 2 Porcupine Quill
4. variáció: 3 Dokkaebi Horn 10 Fluff 3 Piece of Egg Shell
5. variáció: 3 Red Herb 10 Tentacle 5 Trunk
Ezek után a pulthoz kellesz menned, ahol azt a feladatot adják, hogy találd meg a Mestervadászt (Master Hunter), aki Archer Village-ben tartózkodik, az "Archers guild"-ban. Ő adja ki neked a következő tesztet. A teszt elején kapsz 200 ezüst nyilat (Silver arrow), és egy olyan terembe jutsz, ami tele van élőholtakkal meg csapdákkal. Ha a csapdákba lépsz, akkor kezdheted elölről a tesztet. A teremben annyi lesz a feladatod, hogy öld meg azt a 4 szörnyet, aminek "Job change monster" a neve. Ha bármi mást levadászol rajtuk kívül, akkor elbuktál. Ha átmentél a harci teszten akkor kapsz egy nyakláncot (Necklace of Wizdom), amit el kell vinned a Vadászok rejtekére a pult mögötti hölgynek. Amint ez megvan vadász leszel te is.
II - Kaszt bónuszok ===================
Amint felveszel egy kasztot és fejlődsz, a Stat értékeidhez hozzáadódnak a feltüntetet értékek a megfelelő szinten (job level). Ezek a Stat táblázatban +-szal lesznek jelölve, és úgy kapod meg a tényleges értékedet, melyek után járnak a bónuszok. (a kezdetek fileban leírtak) Egyúttal ezen nézheted meg hogy mit éri meg iagzán fejleszteni.
Job level STR AGI VIT INT DEX LUK 1 +0 +0 +0 +0 +1 +0 2 +0 +0 +0 +0 +1 +0 3 +0 +0 +0 +1 +1 +0 4 +0 +0 +0 +1 +2 +0 5 +0 +0 +0 +1 +2 +1 6 +1 +0 +0 +1 +2 +1 7 +1 +0 +0 +1 +2 +1 8 +1 +0 +0 +1 +3 +1 9 +1 +0 +0 +1 +3 +1 10 +2 +0 +0 +1 +3 +1 11 +2 +0 +0 +1 +3 +1 12 +3 +0 +0 +1 +3 +1 13 +3 +1 +0 +1 +3 +1 14 +3 +1 +0 +1 +4 +1 15 +3 +1 +0 +1 +4 +2 16 +3 +1 +0 +1 +4 +2 17 +3 +1 +1 +1 +4 +2 18 +3 +1 +1 +1 +4 +2 19 +3 +2 +1 +1 +4 +2 20 +3 +3 +1 +1 +4 +2 21 +3 +3 +1 +1 +5 +2 22 +3 +3 +1 +1 +5 +2 23 +3 +3 +2 +1 +5 +2 24 +3 +3 +2 +1 +5 +2 25 +3 +3 +2 +1 +5 +2 26 +3 +3 +2 +1 +5 +2 27 +3 +3 +2 +1 +6 +2 28 +3 +3 +2 +1 +6 +2 29 +3 +3 +2 +1 +6 +3 30 +3 +3 +2 +1 +6 +3 31 +3 +4 +2 +1 +6 +3 32 +3 +4 +2 +1 +6 +3 33 +3 +4 +2 +1 +7 +3 34 +3 +4 +2 +2 +7 +3 35 +3 +4 +2 +2 +7 +3 36 +3 +4 +2 +2 +7 +3 37 +3 +4 +2 +2 +7 +3 38 +3 +4 +2 +2 +8 +3 39 +3 +5 +2 +2 +8 +3 40 +3 +5 +2 +2 +8 +3 41 +3 +5 +2 +3 +8 +3 42 +3 +5 +2 +3 +8 +4 43 +3 +5 +2 +3 +9 +4 44 +4 +5 +2 +3 +9 +4 45 +4 +5 +2 +3 +9 +4 46 +4 +5 +2 +4 +9 +4 47 +4 +6 +2 +4 +9 +4 48 +4 +6 +2 +4 +9 +4 49 +4 +6 +2 +4 +10 +4 50 +4 +6 +2 +4 +10 +4 Job level STR AGI VIT INT DEX LUK
III - Kaszt képzettségek: =========================
Összesen elosztható skill pontok: 87
A második kaszt (2nd job) felvételekor új képzettségeket kapsz, de ugyanúgy használhatod, tanulhatod, illetve fejleszheted az Íjász képzettségeket is (Archer skills).
1: Skid trap (csúszós csapda)_______________________________________________________________
Szükséges: --
SP felhasználás: 10 1 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, melyre ha valaki rálép, akkor a képzettség szintjétől függően "elcsúszik" egy adott irányba.
Képzettség szintje Csúszás (egységben)
1 6 2 7 3 8 4 9 5 10
2: Flasher (villanó)_______________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Skid trap
SP felhasználás: 12 2 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, amibe ha belelépnek, akkor megvakul (Blind) az áldozat.
3: Sandman (álommanó)______________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű flasher
SP felhasználás: 12 2 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, amibe ha valaki belelép, akkor a közelben (3*3-as zóna) elaludhatnak (Sleep) az áldozatok. Az elaludt célpont csak hosszú idő után kelnek fel, vagy akkor, ha sebzést kapnak. Nagy erejű szörnyekre (Boss, MVP) nem hat.
4: Freezing trap (fagyasztó csapda)_______________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Flasher
SP felhasználás: 10 2 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, ami vízsebzést okoz az áldozatnak (water), és akár meg is fagyaszthatja őt. A befagyasztott ellenfél víz tipusúnak számít (water). Nagy erejű szörnyeket nem lehet megfagyasztani (Boss, MVP).
5: Land mine (taposóakna)_______________________________________________________________________
Szükséges: --
SP felhasználás: 20 1 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy robbanó csapdát állítasz fel, amibe ha belelépnek akkor földsebzést okoz (Earth), és elkábíthatja az áldozatot (Stun).
Sebzés = (DEX + 75) * (1 + INT/100) * Képzettség szintje
6: Blast mine (robbanó akna)________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Land mine 1-es szinrű Freezing trap 1-es szintű Sandmen
SP felhasználás: 10 1 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan szerkezetet hozol létre, ami telepítés után robbanni fog, tűzsebzést okozva a közelben tartózkodóknak (3*3-as zóna).
Sebzés = (DEX/2 + 50) * (1 + INT/100) * Képzettség szintje
Képzettség szintje Robbanás a telepítés után
1 10 másodperccel 2 8 másodperccel 3 6 másodperccel 4 4 másodperccel 5 2 másodperccel
7: Ankle snare (rablánc)___________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Skid trap
SP felhasználás: 12 1 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, melybe ha belelépnek, akkor mozgásképtelenné válik az áldozat, így az nem tud mást tenni csak támadni. Az áldozat kiszabadulhat, ha teleportál (teleport, fly wing, stb). A csapda hatásának idejét csökkenti az áldozat gyorsasága (AGI).
Képzettség szintje Időtartam
1 4 mp 2 8 mp 3 12 mp 4 16 mp 5 20 mp
8: Shockwave trap (sokkhullám)_____________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Ankle snare
SP felhasználás: 45 2 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan csapdát állítasz, amibe ha belelépnek, akkor az áldozat SP-jét elnyeli.
Képzettség szintje SP elnyelés
1 20% 2 35% 3 50% 4 65% 5 80%
9: Claymore trap___________________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Blast mine 1-es szintű Shockwave
SP felhasználás: 15 2 Trap
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan szerkezetet állítasz, ami a közelben mindenkit sebez (5*5-ös zóna). Minél többen vannak a robbanás területén, annál nagyobb a sebzés.
Sebzés = (DEX/2 * 75) * (1 + INT/100) * Képzettség szintje
Képzettség szintje Robbanás a telepítés után
1 20 másodperccel 2 40 másodperccel 3 60 másodperccel 4 80 másodperccel 5 100 másodperccel
10: Remove trap (csapda semlegesítése)_____________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Land mine
SP felhasználás: 5
Maximális szint: 1
Típus: aktív
Leírás: Semlegesítesz egy csapdát, így visszaszerezheted a "Trap"-et is ami kellett a felállításhoz.
11: Talkie box (üzenőláda)__________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Shockwave 1-es szintű Remove trap
SP felhasználás: 1 1 Trap
Maximális szint: 1
Típus: aktív
Leírás: Egy olyan szerkezetet hozol létre, amire ha rálépnek akkor egy üzenet jelenik meg.
12: Beast bane______________________________________________________________________________
Szükséges: --
SP felhasználás: --
Maximális szint: 10
Típus: passzív
Leírás: Megnő a sebzésed (ATK) állat (Animal) és rovar (Insect) tipusú szörnyek ellen.
Képzettség szintje Sebzésnövelés (ATK)
1 +4 2 +8 3 +12 4 +16 5 +20 6 +24 7 +28 8 +32 9 +36 10 +40
13: Falcon mastery (sólymászat)____________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Beast bane
SP felhasználás: --
Maximális szint: 1
Típus: passzív
Leírás: Ezzel a képzettséggel szerezhetsz magadnak egy sólymot, amit a vadászok rejtekén (Hunter's guild) tudsz beszerezni. Hasznos jószág.
14: Spring trap____________________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű falcon Mastery 1-es szintű remove trap Falcon
SP felhasználás: 8
Maximális szint: 5
Típus: aktív
Leírás: A sólymodat arra használod hogy elpusztítson egy felállított csapdát. A képzettség szintje azt befolyásolja hogy milyen távolságból adhatod ki a parancsot.
Képzettség szintje Távolság (egység)
1 4 2 5 3 6 4 7 5 8
15: Detect (észlelés)______________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Falcon mastery 1-es szintű Improve concentration (Archer skill) Falcon
SP felhasználás: 8
Maximális szint: 4
Típus: aktív
Leírás: A sólymodat arra használod hogy felfedezze a láthatatlan dolgokat (ellenfelek csapdák)
16: Blitz beat______________________________________________________________________________
Szükséges: 1-es szintű Falcon mastery Falcon
SP felhasználás:
Maximális szint: 10
Típus: aktív
Leírás: A sólymod támadásra utasítod.
Képzettség szintje Sebzések száma SP felhasználás
1 1 10 2 2 13 3 3 16 4 4 19 5 5 22
17: Steel crow (vasvarjú)___________________________________________________________________
Szükséges: 5-ös szintű Blitz beat
SP felhasználás:
Maximális szint: 10
Típus: passzív
Leírás: A sólyom sebzését növeli.
Képzettség szintje Sólyom sebzése (ATK)
1 +3 2 +6 3 +9 4 +12 5 +15 6 +18 7 +21 8 +24 9 +27 10 +30
IV - Képzettségfa =================
|--------- lvl1 ---> Freezing trap (5)------- lvl1 --| | | | v
Skid trap (5) --- lvl1 --> Flasher (5) --- lvl1 --> Sandman (5) -- lvl1 --> Blast mine (5)
| | ^ lvl1 | | | lvl1 | v | | | | Ankle snare (5) -- lvl1 --> Shockwave trap (5) -- lvl1 --> Claymore trap (5) <-| | | | | lvl1 lvl1 | | v |
Talkie box (1) <- lvl1 -- Remove trap (1) <- lvl1 - Landmine (5)
| lvl1 | v
Beast bane (10) -- lvl1 -> Falcon mastery (1) -- lvl1 -> Spring trap (5)
| | lvl1 | | |---- lvl1 ---> Blitz beat (5) v | Imrove concentration - lvl1 -> Detect (4) lvl5 (Archer skill) | v
Steel crow (10)
Amit a sólyomról tudni kell ===========================
A vadászok legjobb barátja. A legtöbb vadász számára a sólyma értékesebb bárminél, és nem ritka az sem, hogy jobb kapcsolatban van ezzel az állattal, mint bármyel emberrel. Amint szereztél egy sólymot, az segíteni fog utad során. Az már csak tőled függ, hogy hogyan, mert a következő Stat-ok befolyásolják a sólymodat:
LUK: A sólyom automatikus támadását befolyásolja. Nem szükséges a "Blitz beat" képzettséget használni ahhoz, hogy a sólyom támadjon.
A sólyom támadási esélye = (3*LUK / 10) +1
Így minden egyes LUK pont 0.3% eséllyel növeli az atotámadást.
INT: A sólymod sebzését befolyásolja. Minden 2. INT pont 10-zel növeli a sólyom sebzését.
DEX: A sólyom sebzését befolyásolod ezzel is. Minden 5. DEX pont 10-zel növeli a sebését.
Job level: Az automatatámadásnál a sebzések számát határozza meg:
1 - 10: 1 sebzés 11 - 20: 2 sebzés 21 - 30: 3 sebzés 31 - 40: 4 sebzés 41 - 50: 5 sebzés
|